KPN stopt met ISDN per 1 september 2019.

Wat betekent dit voor u?

Maakt u nog gebruik van een ISDN of analoge telefooncentrale? Dan kunt u niet meer telefoneren, als u voor 1 september 2019 geen actie onderneemt. Een jaar is zo voorbij, daarom is het nu tijd om over te stappen op Hosted Telefonie, zo voorkomt u dat u straks achteraan in de rij moet aansluiten.

Einde ISDN-tijdperk

Het einde van ISDN is nabijBellen via internet is al geruime tijd de standaard norm. Supersnel internet en de Cloud maken deze manier van communiceren mogelijk. Communicatie is flexibeler, goedkoper en steeds digitaler. De beperkte mogelijkheden van de ISDN-lijn passen dan ook niet langer bij onze moderne manier van communiceren. Dat is waarom er op 1 september 2019 definitief een einde komt aan deze techniek. Bellen via internet, oftewel Hosted Telefonie, is het beste alternatief voor ISDN.

Dezelfde manier van bellen

Het verdwijnen van ISDN betekent niet dat vaste telefonie verdwijnt. Het enige wat met Hosted Telefonie verandert, is dat uw telefonie via het internet loopt. U blijft op dezelfde manier bellen, maar profiteert van veel meer mogelijkheden. Én u bespaart ook al snel op telefonie.

‘‘Maakt u nog gebruik van ISDN voor uw telefonie?
Dan is het nu tijd om over te stappen.’’

Net als met ISDN blijft u met Hosted Telefonie profiteren van het gemak van een vast toestel. Het grootste verschil is dat de telefooncentrale zich in de Cloud bevindt. Daardoor hoeft u het onderhoud, het beheer en de beveiliging van uw telefooncentrale niet meer zelf te regelen.
hosted-telefonie

Meerwaarde voor uw organisatie

Als ondernemer wilt u bereikbaar zijn. Vanzelfsprekend wilt u hier geen risico in nemen. Hosted telefonie is de ideale vervanger van ISDN. Uw telefoonverkeer verloopt via het internet en de telefooncentrale staat in de cloud. Dit biedt veel flexibiliteit in functionaliteit, aantal locaties en aansluitingen. Tegelijkertijd profiteert u van voorspelbare kosten.

Belangrijkste voordelen van hosted telefonie;

• Eenvoudig op- en afschalen
Hosted telefonie groeit mee met uw organisatie. Groeit de onderneming? Of heeft u juist (tijdelijk) behoefte aan minder aansluitingen? Het aantal gebruikers is maandelijks aan te passen.
• Functionaliteiten op maat
Met hosted telefonie regelt u vertrouwde functionaliteiten eenvoudig via één overzichtelijke applicatie. En heeft u behoefte aan meer, of juist minder functionaliteiten? Een hosted telefonieoplossing is volledig op maat in te regelen.
• In control
U bent volledig ‘in control’ over de bereikbaarheid van uw organisatie. Zo kunt u bijvoorbeeld inkomende gesprekken na sluitingstijd doorschakelen. Eén keer instellen en eenvoudig aanpassen.
• Direct besparen
Dankzij hosted telefonie hoeft u niet langer te investeren in fysieke telefooncentrales. Kosten voor onderhoud en aanschaf van de centrale komen te vervallen. U betaalt een vast bedrag per maand, per medewerker. Zo betaalt u nooit meer dan u gebruikt.

Hosted telefonie maakt het mogelijk om uw vaste en mobiele telefonie met elkaar te koppelen. Met deze vast-mobiel integratie brengt u vertrouwde functionaliteiten van de vaste lijn naar uw smartphone én u bent via één nummer bereikbaar voor zowel inkomende vaste en mobiele gesprekken.

‘‘In september 2019 worden de ISDN-lijnen volledig stopgezet. Dat lijkt nog ver weg.
Wij raden aan om nu al over te stappen op onze hosted telefonieoplossing.’’

Wij helpen u graag!

Wees de overstapdrukte naar Hosted telefonie voor en neem snel contact met ons op. Wij helpen u graag met een zorgeloze overstap van uw ISDN omgeving naar een toekomst-vaste oplossing voor uw organisatie.

Bel voor meer informatie met Herman van de Bijl of Ron de Kruijff op: 0488-745050 of 0345-622223