De beste VoIP oplossing

  • Naar wens aan te passen
  • Betaal naar verbruik, snel op- en afschalen
  • Geen aanschaf en onderhoud van telefooncentrale
  • Locatieonafhankelijk
  • Gebruik van huidige telefoonnummers
  • Flinke kosten besparing t.o.v. traditionele telefonie
  • Uitstekende klantondersteuning
  • Hoge betrouwbaarheid
  • Gebruiksgemak
Functionaliteiten YourVoIP

Alternatieve nummers*
Maximaal 10 telefoonnummers en/of extensies toe te wijzen per gebruiker. Voor het primaire telefoonnummer is er de standaardbeltoon. Indien gewenst is voor een 2e en 3e telefoonnummer een afwijkende beltoon in te schakelen

Anonieme gesprekken weigeren
Gesprekken van anonieme bellers (bellers die uitgaande nummerweergave uit hebben gezet) weigeren. De telefoon van de gebruiker gaat niet over en de beller krijgt een melding dat de gebruikers op dit moment geen gesprekken accepteert. Is niet van toepassing op gesprekken binnen de groep.

Automatisch terugbellen
Stelt gebruikers in staat om, op het moment dat er wordt gebeld en de gebruiker in gesprek is, na afloop van het gesprek automatisch terug te bellen.

Automatische Hold – Retrieve*
Automatisch inkomende gesprekken parkeren zonder het gebruik van snel kies toetsen. Op het moment dat een gesprek binnenkomt, kan deze worden ‘doorverbonden’ met een dedicated wachtrij waar ze worden voorzien van wachtmuziek (en/of video). Er bestaat een timer die automatisch het gesprek weer doorverbindt naar de telefoniste op het moment dat een bepaalde vooraf ingestelde tijd is verstreken.

Inbreuk vrijstelling
Voor de gebruikers die deze dienst hebben toegewezen is het niet mogelijk gesprekken te laten onderbreken door andere gebruikers.

Standaard bel Logs
Standaard vastlegging van metagegevens van telefoongesprekken (beller, gebelde, datum, tijdstip).

Busy Lamp Field*
Mogelijkheid om op toestellen die daar geschikt voor zijn een statusindicator te geven. Dan ziet u of toestellen in gesprek zijn of niet.

Call Center Monitoring*
Geeft callcenter Supervisors de mogelijkheid om mee te luisteren met het gesprek van de callcenteragent (zonder dat dit merkbaar is).

Call Forwarding Altijd aan
Gesprekken altijd omleiden naar een ander telefoonnummer.

Call Forwarding In gesprek
Gesprekken omleiden naar een ander telefoonnummer indien in gesprek.

Call Forwarding Geen antwoord
Gesprek omleiden naar een ander telefoonnummer indien onbeantwoord.

Call Forwarding Onbereikbaar
Gesprek omleiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel technisch niet bereikbaar is. Bijvoorbeeld doorschakeling naar een mobiel nummer op het moment dat een glasvezelverbinding uitvalt.

Call Forwarding Selectief*
Doorschakelen gebaseerd op een tijdschema. Bijvoorbeeld na werktijd doorschakelen.

Extern nummerweergave blokkeren
Het meegeven van het telefoonnummer bij gesprekken blokkeren. Is in te stellen voor permanent of door de toegangscode te bellen voor het gesprek.

Gespreksnotificatie*
Een e -mail ontvangen op het moment dat een gesprek plaatsvindt (bijvoorbeeld: salesmanager ontvangt een e -mail op het moment dat een klant heeft gebeld).

Terugbellen
Stelt de gebruiker in staat om de laatst gebelde partij te bellen. Om te gebruiken toetst de call return code.

Doorverbinden
De mogelijkheid om gesprekken door te verbinden.

Wachtgesprek
Een gesprek aan nemen tijdens een ander gesprek. Op het moment dat er een 2e gesprek binnenkomt hoort de beller een ‘wachtgesprek’ toon. Daarna kan de gebruiker op de flashtoets op zijn toestel toetsen en kan de 2e beller spreken.

Nummerweergave
Stelt de gebruiker in staat om het nummer van de binnenkomende gesprekken te zien.

Inkomende lijn overnemen*
Stelt gebruikers in staat om een inkomend telefoongesprek op een toestel van een collega met wie ze in dezelfde groep zitten over te nemen, zonder dat het gesprek eerst moet worden aangenomen.

Inbreken in reeds aangenomen gesprek*
Stelt gebruikers in staat om een gesprek dat reeds aangenomen is binnen te treden Hierdoor ontstaat een telefonische vergadering . Het is in te stellen om wel of geen toon in te schakelen als er iemand extra deelneemt aan het gesprek.

Diversion Inhibitor
Zorgt ervoor dat omgeleide gesprekken niet nogmaals om te leiden zijn. Bijvoorbeeld naar een voicemail.

Do Not Disturb
Geeft gebruikers de mogelijkheid om een ‘niet storen stand’ in te schakelen. Inkomende gesprekken krijgen de melding dat de beller in gesprek is.

Flash Hold
Stelt gebruikers in staat om een gesprek voor onbepaalde tijd in de wacht te zetten door de haak van het toestel kort in te drukken en een feature access code in te toetsen.

Nachtstand
Algemene doorschakelmogelijkheid voor buiten kantoortijden. De gebruiker kan zelf het moment van doorschakeling activeren.

Onderscheppen gebruiker
Alle inkomende telefoongesprekken naar een gebruiker zijn te onderscheppen en te leiden naar een andere bestemming.

Wachtmuziek*
Mogelijkheid om een beller muziek te laten horen terwijl hij in de wachtstand staat.

Telefonisch vergaderen*
Telefonische vergadering houden met maximaal 15 andere partijen.

Driegesprek
Stelt de gebruiker in staat om een telefonische vergadering te houden met 2 andere partijen.

*Voor premium gebruikers

 

Meer weten?

Wij informeren u graag over de mogelijkheden van VoIP diensten op maat voor uw bedrijf.

Bel voor meer informatie: 0488-745050 of 0345-622223 of vul het contactformulier in.